Pagina's

zaterdag 5 mei 2012

Parfumstash!

Haaai!

Vandaag laat ik jullie mijn parfumstash zien. Het is niet zo veel, maar ik vind het lekkere geurtjes die lang blijven hangen. De geurtjes die ik heb zijn niet duur en misschien wel een tip voor jou?
Wil je weten welke parfums ik heb? Kijk dan gauw mee!


Mijn parfum staat op mijn make up kast op een bord van de Blokker.


Mijn echte favorieten zijn de parfums: Beyoncé Heat Rush, Replay your fragrance en een geurtje van de Etos van een onbekend merk.


Dit zijn hele frisse zomerse parfums en vooral Beyoncé Heat Rush is een groot favoriet!

Dan twee parfums van de Action, ik gebruik ze niet vaak want ik vind ze niet heel erg lekker ruiken, ze zijn een beetje zwaar en het zijn voor mij meer geuren voor in de winter. Ze zijn wel heel goedkoop en ik hoor ook veel goede verhalen over de parfums van de Action, dus als je een goedkoop parfum zoekt kan je daar misschien een kijkje nemen. Ook zit er een Harajuku Lovers parfum bij, deze is ook wat kruidiger, maar deze vind ik wel lekker. Het is Harajuku Lovers Music. De verpakking is natuurlijk ook superschattig, ook dit is weer een budget parfum, ze zijn te koop voor €12,50 bij de kruidvat. 



En dan als laatste alweer een parfum van Adidas en een parfum van So... kiss me. Dit zijn twee frisse parfums, vooral die van Adidas met de naam Fruity Rhythm. De naam zegt het al een fruitig parfum en ik vind hem vooral erg lekker voor in de zomer. So... kiss me is ook wel een fris parfum, maar niet zo fruitig.


Zoals je ziet niet zo heel veel parfum, maar ik gebruik ze allemaal graag behalve die twee van de Action die vind ik iets minder en mijn grote favoriet is Beyoncé Heat Rush. Deze heb ik zelfs al een keer opgemaakt en ik heb hem laatst ook weer opnieuw gekocht. Heb jij ook een favoriet parfum?

Hopelijk vond je het leuk om te lezen en zien ! 

xx Lisa






Geen opmerkingen: