Pagina's

zondag 6 mei 2012

outfit of today

Broeken in vrolijke kleuren zijn deze zomer helemaal in. Met een mooie witte top knal je over de straat. Het zag er vanochtend zonnig uit, dus ik besloot om mijn vrolijke perzikkleurige broek aan te trekken! Hier dus weer een leuke outfit of today voor jullie!





Ik draag een perzik/roze kleurige broek van de New Yorker. Hij is gemaakt van een dun  stofje, wat ik erg lekker vind voor warm weer. Aan de onderkant zit nog een kleine gouden rits. Hierdoor kun je de broek ook opstropen, zodat het een driekwartbroek is. Voor op de felle broek heb ik gekozen voor een mooie witte blouse. Hij kost slechs 25.00 bij de Sting.  De blouse heeft een ronde hals en voor is hij afgewerkt met allemaal knopen. Deze blouse loopt aan de achterkant nog langer door, maar doordat ik hem in mijn broek heb, kun je dit niet zien. 

De foto's waren s'ochtends gemaakt en ik wist nog niet precies wat voor weer het werd. Daarom nam ik mijn stoere leren jasje mee. Ik vind zelf dit Zara jasje geweldig. Hij past bijna overal op en geeft het net een beetje een stoere uitstraling. Je kunt hem strakker maken doordat er aan de zijkant knopen zitten. Zo kun je hem afstellen op je eigen lijf.  Ook zitten er twee kleine ritsen in. Heel handig voor als je bijvoorbeeld je sleutel even ergens kwijt moet. Aan assesoices heb ik het rustig gehouden. Zelf vind ik het minder mooi, als je heel veel sieraden om hebt. Ik ga liever zoals hierboven voor een mooie grote gouden armband. Deze armband kostte slechts 2.00 bij de Lucardi. Tja, je moet het hebben van de uitverkoop toch!


Aan schoenen draag ik mijn simpele zwarte ballerina's. Ik weet het, de meeste mensen vinden deze schoenen verschikkelijk. Ik vind ze in tegendeel eigenlijk juist heel leuk! Je kunt ze snel aan, doordat ze niet helemaal open zijn. In de lente kan ik hele dagen op deze schoentjes lopen. Ook vind ik kleurrijke schoenen onder een kleurrijke broek niet mooi staan. Daarom pak ik meestal met een kleuren broek mijn zwarte ballerina's er bij! Deze ballerina's heb ik ooit een keer bij een dumpwinkeltje in Arnhem gekocht. Dit winkeltje bestaat nu helaas niet meer. 


Wat vinden jullie van mijn outfit of today?

1 opmerking:

Anoniem zei

je ziet er goddellijk uit, meid. zin om eens wat af te spreken?