Pagina's

zaterdag 25 februari 2012

Onder de douche met Dove

Elke dag neem ik een lekker warme douche. Hoe heerlijk is het wel niet, om je met een geurende douchegel te wassen. Vooral nu het zonnetje buiten schijnt en de lente weer. op de loer ligt, is een fruitige douchegel onmisbaar.  Dove is dan wel een van mijn favoriete merken. De douchegels ruiken heerlijk en de flessen zien er altijd leuk uit.  Ik hou vooral van zoete geuren, maar een natuurlijke geur kan ook heerlijk zijn om te ontspannen.





Dove heeft voor echte fans ook nog hun 500 ml flessen geproduceerd. Hier zit twee keer zo veel in als een normale douchegel. Je doet er dus ook twee keer zo lang mee.  Ze lijken dan ook mega groot en in vergelijking zijn ze qua prijs goedkoper . Vandaag een review over 4 Dove 500 ml douchegels, waarvan er 2 nieuw in het assortiment liggen: Granaatappel&verbena citroen en nectarine & witte gember. 


Laten we maar eens beginnen met de geur van granaatappel en verbena citroen. Verbena citroen is een wondermiddel bij gespannenheid of verharde spieren. Het wordt gemaakt van een soort kruid, eigenlijk zit er dus gewoon een plantje in deze douchegel.  het is een verfrissende oppepper voor je geest en huid.  Deze douchegel ruikt echt heel zoet, maar daar hou ik juist wel van. De granaatappel overheerst wel in de geur. Als je niet van zoete geuren houdt, zal ik niet voor deze gell kiezen, maar anders..Ja!


Dan nu de andere nieuwe soort van Dove. Dit is een voedende douchegel met de geur: nectarine en witte gember. Het is echt een oranje douchegel, past goed bij Holland. "Deze douchegel is een explosie van frisheid", wat waar is. Hij ruikt super natuurlijk, maar heeft ook wel weer wat zoets. Je ruikt vooral de nectarine, de witte gember kan ik eerlijk gezegd niet ontdekken. Ik vind deze douchegel vooral lekker in de zomer, als het warm is buiten. 


Dove had ook nog twee andere in het assortiment liggen. Eerst de beauty care douchegel met de geur: grapefruit & citroengas. Het is een doorzichtige douchegel. De geur is precies hetzelfde als de deo van deze geur. Hij is niet heel erg sterk en helemaal niet zoet. Eerder een verfrissing. "De frisse micro-pareltjes die de huid wakker schudden".  Zoals je leest, is hij dus heerlijk voor in de vroegen morgen...




Dan als laatste heb ik nog de cream oil douchegel. Dit is een totaal andere douchegel dan de andere 3, de douchegel met de gouden dop. Het is een voedende douchecrème. Het bevat natuurlijke en verzorgende oliën. "Om je huid diep te voeden voor een mooiere huid". Ik vind hem niet echt een lekker geur hebben. Het heeft een beetje een 'standaard' douchegel geur. De geur van zeep. Als je een douchegel wilt, vooral dat hij voor je huid schoonmaakt en hem voedt, dan moet je voor deze kiezen. Of als je een douchegel wilt, met geen sterkere geur, is deze ook ideal. 




Uiteindelijk vind ik zelf de go fresh beauty care douchegel met de geur: granaatappel en verbena citroen het lekkers. Deze douchegel heeft echt een lekkere zoete geur van de granaatappel met een licht geurtje van de citroen. Heeerlijk! De douchegels zijn bij de drogisterijen te koop voor ongeveer 5.50.

Welke douchegel vinden jullie het lekkers van Dove?

Kus,
Lisa & Lisanne










Geen opmerkingen: