Pagina's

zaterdag 25 februari 2012

Food rings

Ik was vanochtend vroeg wakker en lag nog een beetje in mijn bedje met mijn laptop op internet te surfen. Opeens kwam ik me toch wat leuks tegen, food rings. Ik heb dit eigenlijk nog nooit gezien en vond het dus zeker de moeite waard om een artikel over te schrijven. 

Ik denk dat elk meisje wel een paar ringen in huis heeft. Ringen maken je outfit compleet. Als je chique kleren aan hebt, pas je je ring daar meestal op aan.  Maar door deze ringen begint volgens mij je outfit meteen te stralen. Ik heb het over food rings.  Vrolijk, veel kleur en vooral orgineel.Ze komen uit Japan, maar zijn via internet gemakkelijk te bestellen.  Ik kan wel begrijpen dat je er misschien en beetje honger van krijgt. Ze zijn namelijk om op te smullen, hmmm! Hieronder een paar voorbeeldjes:























Zoals je ziet, zijn er honderde verschillende soorten. Ze zijn te bestellen op: http://www.etsy.com/shop/SouZouCreations. De prijzen zijn erg verschillend, maar allemaal rond de 10 euro. I

Wat vinden jullie van deze ringen?

Kus,
Lisa & Lisanne


bron: http://www.etsy.com/shop/SouZouCreations  via www.weheartit.com



Geen opmerkingen: