Pagina's

maandag 7 mei 2012

grote shoplog

Afgelopen weekend ben ik heerlijk wezen winkelen in Arnhem. En vandaag staat er weer een hele lange shoplog op de planning.  Ik ben goed geslaagd en ben weer een paar nieuwe items rijker. . Zelf koop ik vaak niet al te dure dingen, omdat ik liever veel kleren heb dan een paar dure designer kleren.  Ook kan ik genoeg leuke dingen vinden in goedkopere winkels. Misschien moet je wel iets langer zoeken, of is het stofje soms iets dunner, maar ja je betaald er ook minder mee. Hier dus mijn nieuwe items voor mijn kledingkast!



Ten eerste heb ik een vrolijke zomerbroek gekocht. Deze hebben jullie gister al in outfit of today kunnen zien. Het is een zalmkleurige broek van de New Yorker. Hij kost 30.00 en heeft onderaan de broek een gouden rits.



Daarna vond ik bij de New Yorker nog twee andere shirtjes. Ik hou van the big city, New York. Daarom heb ik een shirt gescoord van New York voor slechts 9.95. Ik ben er nu al helemaal fan van. 





Dan het andere shirtje van de New Yorker. Ik was nodig toe aan nieuwe t-shirts. Dit shirt kost ook 9.95 en bevat een bloemenrprintje. Het lijkt misschien een beetje een tuttig shirtje, maar onder een stoere jack staat hij geweldig!


Dan gaan we verder met 2 paar nieuwe schoenen. Jippie, ik kan deze zomer weer heerlijk lopen, want ik heb nieuwe slippers en gympen. Ik kon totaal niet kiezen welke kleur vans ik moest nemen. Zo veel keus in de winkels. Ik zat te twijfelen tussen een vrolijke zomerkleur, of de rustige normale blauwe. Uiteindelijk zijn het toch de vans Era Navy's geworden. Ik ben nooit zo van de gympen, maar vans zijn toch wel echt een uitzondering. Ik kocht deze bij Front Runner  en kwam er daar achter dat je gebruik kon maken van de CJP pas. Mazzel, zo krijg ik mooi 10 procent korting! 






 Ik ben helemaal gek van Birkenstocks. Het zijn misschien niet de mooiste slippers, maar ze zitten goddelijk. En vorige week scoorde ik mn derde paar. De witte slippers, voor slechts 32.50 bij de Scapino. Dit is een topaanbieding, want birkenstocks zijn normaal een stuk duurder.



Bij de Sting kocht ik nog een zijden mooie blouse. Ik vind nooit wat bij de Sting, maar dit blousje keek me toch wel erg lief aan. Hij was 25.00 en ik kon hem gewoon niet laten liggen. Op de voorkant zitten knoopjes en de achterkant valt wat langer.


Ik wou al een paar weken een nieuwe stoere jacket. En ja hoor in Arnhem scoorde ik er een! Deze is van de Zara en kost 50.00. Hij sluit mooi af en je kunt hem verstellen zodat hij strak zit. De ritsen zijn goud en hij zit heerlijk!


Ik wou ook al lang een mooi goed spijkerjasje, dus ja die kocht ik dan ook maar meteen! Ik heb deze trouwens al wel een tijdje in de kast liggen, hij is namelijk van de v&d toen de prijzencircussen liepen. Ik kocht hem voor 33.50, terwijl hij eigenlijk 45.00 kostte. Ik had weer een mooie aanbieding te pakken!


Een aantal weken geleden was ik bij een vriendin in Den Haag. Ik kan het als ik daar ben natuurlijk niet laten om even te shoppen in de grote stad,want daar zit een Bershka. Bershka is een van mijn favoriete budgetwinkels. Ik kocht hier dan ook dit stoere shirt met een print er op voor 9.95. 

Bij ons is Zutphen is een nieuwe Pieces geopend. Hier moest ik natuurlijk snel bij zijn en een kijkje nemen Ik kocht hier de grijze leggingbroek voor 25.00. Ik hou echt van leggingbroeken, omdat ze lekker strak bij de benen zitten. Ik heb het gevoel dat ik in mijn pyjama op school zit, zo lekker zit het!



\



 Tja en dit is dan het enige wat ik bij de h&m heb gekocht de laaatste weken. Normaal is dit 10 x zoveel, maar ik kon mijn draai gewoon niet bij de h&m vinden. Dit hempje vond ik echter wel heel erg leuk. Het is een parelroze kleur met voorop een zakje en en strikje. Met het strikje kun je het shirtje van boven strakker trekken. Aan de onderkant loopt hij een beetje wijd uit.





Dan eindelijk het laatste vier dingen. Ik liep vorige week even snel de Action naar binnnen.Ik koop bij de Action wel eens goedkope make-upjes om uit te proberen. Tot mijn grote verbazing zag ik een hele grote stapel zonnebrillen liggen. Ik wist wel dat ze zonnebrillen hadden, maar ik zag er nooit wat leuks bij. Ik heb meteen vier nieuwe gekocht, aangezien dat ik een enorme zonnebrillenfan ben. Ze zullen wel niet heel lang mee gaan, maar voor 0.98 cent maakt dat niet uit!






Hé he we zijn eindelijk door mijn nieuwe aankoopjes heen. Sorry dat het zoveel is, maar ik hou nou eenmaal gewoon van shoppen!. 


Wat hebben jullie de afgelopen tijd gekocht? 

Geen opmerkingen: