Pagina's

zaterdag 25 februari 2012

mini shoplog Arnhem

Gister ben ik gezellig met mijn lieve moeder een dagje wezen winkelen. Ik had eigenlijk best veel geld te besteden, maar in de winkels zag ik niets leuks. Ik was opzoek naar echte zomerkleren en ja die liggen nog niet echt in de winkels.Toch heb ik nog 4 nieuwe aankopen. En het blijkt wel weer, elke keer slaag ik echt het best bij de h&m. In totaal was ik ongeveer 60 euro kwijt. 


Deze beige blazer kost 20 euro bij de h&m. Hij heeft een partoon, heeft een blauwe binnenvoering en drie kwart mouwen. Aan de zijkant zitten nog twee kleine zakjes en aan er achterkant zitten drie soorten plooitjes.




Toen we richting de trein liepen, gingen we toch nog even de h&m in. Daar kwam ik dit shirt blousje achtig ding tegen. Op de borstlijn zit een soort lijntje met daaronder een zakje met een vouwtje er in. Het denk ik van een soort zijden stofje gemaakt. Hij is heel glad en dun. Het shirtje kost 15 euro.



Als laatste kledingstuk had ik nog een nieuwe broek nodig. Ik wou geen spijkerbroek maar gewoon een fijne zomerbroek en die heb ik gevonden. Deze broek is ook van de h&m en koste maar 20 euro, wat totaal niet duur is voor zo' n broek. Hij is stretchy en van een vrij dunne stof gemaakt, heerlijk voor op een lente dag dus.  Een minpuntje is dat hij nogal hoog is.






Ook was het weer is tijd voor een nieuwe foundation. Echter mijn andere was helemaal op. Ik ben een grote fan van de Catrice foundations. In de zomer gebruik ik altijd de fotofinish foundation. Omdat ik een best wel lichte huidskleur heb, is die op winterdagen veel te donker. Catrice heeft ook nog een ander, de infinite matt foundation. De vorige keer was ook deze mij goed bevallen, dus ik besloot er nog een te kopen! Ik heb de lichtste kleur: 010 light beige. De Catrice infinite matt foundation kost 6.50.


Hebben jullie nog gewinkeld  in de vakantie gekocht?

Kus,
Lisa & Lisanne

Geen opmerkingen: