Pagina's

vrijdag 2 maart 2012

Op dit moment in mijn dvd speler..

Op dit moment zit er in mijn dvd speler de film, dear john. Ik heb hem net gekeken en ben totaal onder de induk Waaauw wat is dit een mooie film zeg, ongelovelijk. Hij is volgens mij al een jaar oud, maar dat drukt mijn gedachtes niet. 


Hierboven zie je de trailer van de film.


Het gaat over een meisje Samantha. Ze woont in een stad en studeert. John zit bij het leger en zijn vader woont ook in die stad. De stad ligt aan het strand. John en Samantha zien elkaar en meteen is er een grote klik. Ze hebben de goude tijd van hun leven. Elke dag zijn ze samen en gaan ze naar het strand. Ze bouwen samen aan een huis, voor gehandicapten kinderen. Die Samantha wil gaan begeleiden. Maar dan is het zover, John moet weer terug naar het leger. Ook Samantha moet weer gaan studeren. Het is over en ze missen elkaar vreselijk. Ze schrijven elkaar brieven, maar hoe zal dit aflopen?


Natuurlijk ga ik het einde niet verklappen, want dan is de film toch niet meer leuk om zelf te bekijken. Het einde had ik trouwens niet verwacht, ik had een heel ander beeld in mijn hoofd. Het was verrassend, maar toch heel mooi. Heel jammer vond ik dat het wel een open einde was. Ik kan nooit zo goed tegen films met een open einde, puur omdat ik niet weer hoe het afloopt. 


Ik vond het een hele gevoelige film, maar zeker ook romantisch. De liefde tussen twee mensen is zo sterk, dat ze elkaar zo ongelovelijk missen. En ook wordt in de film duidelijk gemaakt, dat een relatie soms echt moeilijk is, vooral als er een lange afstand tussen zit.En ja, je leven gaat toch door en andere jongens in jou stad spelen ook nog een rol.

Ik vind "dear john" zeker een aanrader, en ik heb het niet drooggehouden. Plof dus lekker met je vriendin of vriendje op de bank, een doos tissues er bij en kijken maar. 

Geen opmerkingen: