Pagina's

zondag 26 februari 2012

Andrelon 1 minuut masker

Andrelon, iedereen kent het merk wel. Andrelon is het merk met altijd een indrukmakende reclame. Denk aan de reclame met Thijs Willekes, de visagiste. En op het laatst roepen ze altijd, 'Als je haar maar goed zit'.  Zelf heb ik altijd het idee dat Andrelon met sommige spullen oringineel wil zijn, maar of het nou altijd zo goed werkt? Ik vertrouw er nooit zo erg in. Al die conditioners die laagjes moeten geven, hmm.  Althans de droogshampoo vind ik wel heel erg goed werken, daar was ik diep onder de indruk van. Maar nu heb ik al een paar maanden nog een goed product dat ik echt GEWELDIG vind. Het zijn de 1 minuutmaskers in een tube.

Bij mij zijn er in de tijd dat ze uitgekomen zijn al twee tubes door heen gegaan. Een normaal masker, moet je meestal tien minuten in laten trekken. Ik heb een hele droge huid, dus voor mij is urenlang douchen geen optie, dan wordt mijn huid alleen maar droger. Mijn maskertje deed ik eerst altijd na het douchen in, ging ik even wat anders doen en naar tien minuten spoelde ik het boven de badkuip uit. Een enorm gedoe allemaal. Maar wat ben ik blij met dit masker. Er zijn dus drie soorten: care & repair, glans & care en levendig kleur. Ik heb de care & repair gebruikt.

Was eerst je haar gewoon goed met shampoo. Daarna gebruiik ik elke dag inplaats van conditoner dit. Ik doe het niet in mijn hele haar, alleen in de puntjes. Laat het een minuutje zitten en spoel het uit. Mijn haar voelt meteen helemaal goed doorgekamt en alle klitten zijn verdwenen. Met conditioner krijg ik dat niet voor elkaar. Ook glanst mijn haar een stuk meer en voelt het zacht aan. Je kunt zo dus snel een maskertje, die bij mij super goed werkt in doen.


Kus,
Lisa & Lisanne

Geen opmerkingen: